2013. szeptember 16., hétfő

Menta és mogyoró .

A mai csodaszép napsütés irányította a kezem és a szívem, így született meg a menta és mogyoró -- amiben a menta a napsütés ! Kicsit ezzel nyelvet nyújtottam az ősznek , kicsit mutattam neki, hogy én nagyon jól el lennék még ezzel a csodaszép idővel jó darabig!! :)

Menta és mogyoró borzas karkötő :
19 cm hosszú és telis- tele van tej és átlátszó csiszolt üveggyöngyökkel - 2 mm-től 6 mm-es nagyságig. Tettem rá halvány mogyoró színű tulipánt, huncut kis matt arany gyöngyöket, kis réz kocka fityegőket és pár réz szivecskét is.




























Menta és mogyoró láncos fülbevaló.:
8,5 cm hosszú, három féle különböző hosszúságú réz láncra tettem 2,3,4,5,6 mm-es menta , mogyoró és arany színű csiszolt üveggyöngyöket.



Esetleg együtt is lehet és akkor íme:



Ha szeretnél többet látni és olvasni róluk, akkor keresd őket jobb oldalon a helyükön ! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése