2013. október 14., hétfő

Barna és bronz

Ez a két szín engem elbűvöl és nagyon nagy szeretettel készítettem őket--na nem mintha bármi mást kevesebb szeretettel készítenék, de mindig vannak kedvencek--ha csak ideig-óráig is...aztán lesz újabb és újabb....

Borzas bronz-barna karkötő.
19,5 a teljes szélessége, telis- tele van matt és átlátszó csiszolt 10 ,8,6,5,4,2 mm-es  üveggyöngyökkel - arany, bronz, barna színekben. Tettem rá barna tűzzománc tulipánt, réz tulipánt, réz kis virág és nagyobb virág fityegőket, virág alakú kapoccsal záródik.





Borzas bronz-barna nyaklánc.
42 cm hosszú + 8 cm lánchosszabbító.Nagyon izgalmas, tele van élettel ez a nyaklánc! Rengeteg üveggyöngyöt tettem rá, matt és átlátszó csiszoltakat -követkető méretekben: 10,8, 6,5, 4,2,mm. Barna tűzzománc tulipánnal , réz tulipánnal, réz kisebb és nagyobb virág fityegővel, köztessel dobtam fel! Színei : barna, bronz, réz.





Együtt:





További képeket és árat jobb oldalon találtok!! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése