2014. november 9., vasárnap

Anyag díszek

Egyenként talán jobb lett volna feltenni őket, de most az eddig elkészültek, egyben fognak sorakozni egymás alatt . Méretüket és áraikat megtalálod a jobb oldalon ! :)
Egyébként nagy szerelem ám ők is ! Általában karácsony "előtt" szokott elragadni a varrás kedv, pár dísz erejéig--idén kicsit tovább ragad úgy látszik... Sosem gondoltam, hogy ilyen sokfajta tud megszületni...ja és sosem gondoltam, hogy a géppel és kézzel varrott szivecskéknél nehezebb a végig kézzel varrt szivecskék elkészítése . Ha nem lennék maximalista , tán könyebb volna,de akkor meg mit sem érne az egész... a maximalizmusnak néha a türelem szab gátat , meg az idő....

Ja, helyenként fogalmam sincs az anyagok fajtáiról , - ezt nézzétek el nekem - nem tanultam varrni, sem az anyagokról... , csupán hatalmas szeretettel és lelkesedéssel készítem őket ! :)
Nos ők születtek:

Csupa filcek :












Filc és keresztszemes:






Napszövet és csipke ill. himzés :




Filc és szövet :














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése