2013. május 22., szerda

Másként .

Beszereztem egy "próbababát " , aki segít nekem ezután. Van olyan kedves és  hagyja, hogy ráaggassam a nyakláncokat, fülbevalókat . Úgy érzem , hogy másként mutatnak rajta a nyakláncok . De döntsétek el ti :


Ezüst szivecskés nyaklánc.
70 cm a teljes hossza, ebből a szivecske medál 3 × 3 cm, kis szív fityegővel és ezüst üveggyönggyel az alján: 4,5 cm. A láncot ezüst üveggyöngyökkel díszítettem. Delfin kapoccsal záródik.







Elvarázsolt réz szivecske.
68 cm hosszú,ebből a medál 3,5 cm. Különleges , mert a medál nyitható és bármilyen kincset el lehet rejteni benne. :)
Én üveg tekla gyöngyöket tettem bele , zöld, piros és kék szín árnyalataiban. 
Delfin kapoccsal záródik.



Emlékeztek erre a karkötőre ?:


Készítettem hozzá nyakláncot:

Terrakotta nyaklánc.
48 cm hosszú + a virág alatt 4 cm . Üveg tekla gyöngyökkel, csiszolt üveggyöngyökkel és tulipánokkal díszítettem.






Üveg virág nyaklánc
Pezsgő színű üveg virág a dísze . Lánc hossza :50 cm + 5 cm lánchosszabbító 

 , a virág dísz 3 cm. Pezsgő színű csiszolt üveggyöngyökkel díszítettem. Delfin kapoccsal záródik.




Részletek és árak : ------------------------------->

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése