2013. május 11., szombat

Rózsák , liliomok ezüstben, rézben.... egyszóval virágok !!

Ők már elkészültek, tehát most haladtam visszafelé, de utolértem magam és erre büszke vagyok !!
Szóval virágok , a kedvenceim :

Ezüst rózsás nyaklánc.
58 cm. hosszú , a rózsák mérete: 1,5 cm. Ezüst szürke csiszolt üveggyöngyökkel.




Ezüst rózsás fülbevaló.
A rózsa 1,5 cm, ezüstszürke üveggyönggyel. Hossza : 8 cm.
Előző nyaklánchoz készítettem , de külön is mutat !!



Ezüst harangvirág.
Mindene ezüst és 5 cm hosszú.




Réz csipke harangvirág.
Különleges, nagyon finom csipkére emlékeztető mintája van. ( Kedvencem )
6 cm. hosszú, réz színű csiszolt üveggyöngyökkel.



Készült hozzá medál is- 5 cm hosszú . Még vacilálok, de szerintem nyaklánc lesz belőle...





És a kakukktojás : halvány türkiz kis masnis fülbevaló.
Mert ő nem virág, de ha már elkészült...
5,5 cm hosszú. Roppantott és csiszolt üveggyöngyökkel, kis ezüst masnival. Néha a kevesebb több :)





Szokás szerint sokkal több fényképet és árakat a helyükön találsz. :) 
                                                                           ------------------------->






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése